Joulukalenteri 14.12. huoltavaa

Hei!

IMG_6852

Mielestäni paras väline jalkapohjien hierontaan on perus jumppakeppi! Kantapään plantaarifaskiitista kärsineenä suosittelen. Saa käytettyä reilusti voimaa, eikä pyöri alta pois, niinkuin pallo.

Eilen siis kotiuduttiin Pajulahdesta neljän päivän mittaiselta maajoukkueleiriltä, joten tänään minulla oli vuorossa hieman kevyempi treenipäivä. Silti Kuopio-hallilla tuli vietettyä noin 4 tuntia. Enimmäkseen tosin kameramiehenä, ja ehkäpä sitäkin materiaalia eksyy tänne myöhemmin!

Huoltava ja liikkuvuus harjoittelu jää helposti vähemmälle, kun harjoitusmäärät ovat muutenkin jo melko korkeat. Välillä on kuitenkin hyvä ottaa hieman rennommin. Tänään siis ohjelmassa liikkuvuutta ja kevyt 30min cross trainerillä jalkoja säästellen. Videoilla vinkkejä liikkuvuuden harjoittamiseen aidoilla. Kannattaa aloittaa liikkeet rauhalliseen tahtiin, ettei heti riko itseään.

Tämä perusliike on hyvä lantion seudun liikkuvuudelle. Sopii hyvin kaikkien lajien harrastajille, ei vain aitureille. Jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijat myös kokeilemaan!

Näin saadaan polvi nousemaan!

 

Jätä kommentti

*